איילת הכושלת (ז): עד אנה יכולה הטיפשות להגיע (2): על “ציד המכשפות” נגד אפרים-אפי נוה, שלא היה ולא נברא

קישור מקוצר למאמר הזה: https://www.quimka.net/54402

שמחה ניר, עוד

*** שותפה הפוליטי של איילת שקד נתפס בעבירה פלילית, ואף הודה בה, אבל למרות שהוא הודה, היא מתמידה בגירסת ציד המכשפותשלה

נא להכיר, מוזמנים לעקוב: https://twitter.com/SimhaNyr_quimka

יש גונגל טוטאלי בבתי המשפט. תעשו הכול כדי לא להגיע אליהם

זה יעדנו: משרד המשפטים וזכויות האזרח!

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

נציב תלונות הציבור על שופטים ורשמים – זה אנחנו!”

לייקלדף הפייסבוק עוד שמחה ניר – שר המשפטים הבא

המאמר ה-4,000 באתר: לו אני שר המשפטים

ההכרזה הרשמית שלי על ריצתי לתפקיד שר המשפטים

מתי מותר – ואפילו חובה – לומר לזולת שק בתחת“?

בגץ 8743/14, שמחה ניר, עוד, נהוועדה לבחירת שופטים ו-7 אחרים – קיצור תולדות הזמן

במאמר הראשון בסדרה, איילת הכושלת (א): עד אנה יכולה הטיפשות להגיע, ראינו כיצד שרת המשפטים, איילת שקד, אומרת על דונאלד טראמפ שהוא ווינסטון צרציל של המאה ה-21”, משווה את הסכםהגרעין שנעשה בין ארהב, סין, בריטניה, צרפת, רוסיה וגרמניה לבין איראן להסכםהכניעה של צ’מברלין להיטלר, כאשר מי שבאמת נכנעו היו דווקא האיראנים, ולמרות כל הרמאויות שלו, אמן עשיית העיסקאותנכשל בכל מה שהוא נוגע בו.

עוד ראינו כיצד שרת המשפטים (!) משבחת את טראמפ על שהוא מבטל הסכמים כאשר הוא מגלה שהם “לא כדאים” לו (בניגוד לכל המוסכמות, כולל החוק הישראלי, לפיהן אתה לא יכול לעשות הסכם, אבל להמשיך את סקר השווקים אחרי ש”נעלת” את הצד השני להסכם המחייב, וכיצד, בעודו מנהל מלחמה כלכלית כנגד סין, טראמפ המושחת גילה נדיבותמפתיעה כלפי ענקית הטלקום הסינית ZTE, המקושרת לממשלת סין, ורחמיםכלפי עובדיה, והורה לבטל סנקציות שהוטלו עליה (על ידי מימשלוהוא!) אחרי שממשלת סין הילוותה 500 מיליון דולר למיזם באינדונזיה שלדונאלד טראמפ יש בו עניין עסקי.

עוד ראינו כיצד לא רק הסינים משטים בדונאלד טראמפ, אלא גם ה“Little Rocket Man” הצפון קוריאני, שטראמפ לגלג עליו.

עוד איזכרנו את הבטחתהבחירות של טראמפ להקים חומה בגבול ישראלמצרים, במימון המסתננים מסודאן, כאשר הסודאנים אפילו לא היו מוכנים לשבת איתו למום על קפה וביסקוויטים, ולא שכחנו להזכיר כי היא מגדירה אותו כמנהיג העולם החופשי” (להזכירכם: כאשר צלצלתי אליו – אל העולם החופש, לא אל טראמפ – ושאלתי אותו אם טראמפ הוא המנהיג שלו, הוא ענה לי: Simha, give me a break).

כל אלה, ועוד, היו חלק מהתשבחות שאיילת הכושלת העתירה על האדם השנוא ביותר בעולם כולו (במיוחד בקרב מדינות ידידותיות לארה”ב) ואפילו בארצו שלו, ושהדבר החופשיהיחיד אצלו הוא מנגנון השקרים וההטעיות, אשר כבר מזמן עבר את רף ה-5000, כאשר השיא שלו הוא 125 שקרים והטעיות במשך 120 דקות.

דונאלד נוה, אפרים (אפי) טראמפ

עד כאן איילת הטיפשה ודונאלד טראמפ השקרן, ומכאן – לארצנו הקטנטונת ולבעל הברית החדשה שלה, ראש לשכת עורכי הדין, אפרים נוה (אפי נוה, בשביל מנועי החיפוש) המושחת, שהיא נתנה לו לזיין אותה בתחת, והוא זרק אותה כמו קונדום משומש.

אפרים זה נתפס בנתבג כשהוא מלווה בנוסעת נוספת, אשר, ככל הנראה, לא הייתה מניעה חוקית לכניסתה לישראל, אבל הוא ניסה לסייע לה להיכנס למדינה בלי שתציג את דרכונה בפני ביקורת הגבולות. בהמשך דווח כי הבקרים של רשות האוכלוסין וההגירה הבחינו במעשיו ועיכבו אותו, אך כשהתבררה זהותו, נדרשו לפנות למי שהוגדרו עי העיתונאי גיא פלג הדרגים הבכירים ביותר במערכת אכיפת החוק“, כדי לאשר את חקירתו, שבמהלכה הודה במעשים ומסר הסבר למניעיו הנוגע לחייו הפרטיים (כנראה הוא יצא, באין רואה, להתפנק בחיקה של אישה אחרת, בעודו מנהל הליכי גירושין מאשת חיקו, והוא לא רצה להשאיר עקבות“; הפרטים עפי גור מגידו, דה מארקר 6.10.2018). מאוחר יותר הוא גם הודה בכך, בפומבי.

עד כאן זו כרוניקה משפטית/משטרתית רגילה“, שזוכה לחצי שורה בעמוד הלפניאחרון בעיתוני הצהרים, ואפילו העובדה שלפחות אחד מראשי הלשכה שקדמו לו נחקר בפלילים אינה הופכת עניין פלילי שגרתי לנושא כלללאומי.

אני מנחש שאם מנהל משרד הרישוי בזרנוגה גימל, למשל, היה נתפס באירוע כזה, הדבר היה מובא לידיעתה של הנהלת משרד התחבורה (והבטיחות בדרכים, לא לשכוח!) בירושלים, ואף לידיעתם האישית של המנכ”ל והשר, והם אולי היו מנסים להתערב בהליכי החקירה, אבל הם לא היו פותחים את הפה לפני שהם היו מבררים מה בדיוק מתרחש באירוע הזה.

זה אצל שרים נורמליים, אבל איילת הטיפשה לא יכולה לשתוק.

בנוסף להיותו ראש לשכת עורכי הדין, אפרים נוה הוא גם חבר בוועדה לבחירת שופטים, ובתשובה לשאלה אם שרת המשפטים תדרוש את פרישתו של נוה מהוולבש הבהירה שקד כי הפעם תחרוג מעמדתה המסורתית כלפי חשודים בעבירות על חוק הכניסה לישראל”, ונימקה זאת בהתנגדותה לציד המכשפותהנערך נגד נוה, לטענתה.

שרת המשפטים סבורה שהגיע הזמן להפסיק את ציד המכשפות כלפי כל נחקר במשטרה שהוא אישיות ציבורית. לפיכך התשובה היא שלילית“, נמסר מלשכתה. שקד ממשיכה לסבור שמדובר בציד מכשפות גם לאחר שהפנינו את תשומת לבה לכך שנוה הודה במעשים המיוחסים לו (שם).

נו, בטח … אחרי שהיא נפלה בקשקשנותה, בלי שהכינה שיעוריהבית, והתברר לה כי חברה היקר אכן הודה בעבירה, היא כבר לא יכלה לרדת מהעץ, והמשיכה להתחפר: אמנם יש לה עמדה מסורתית כלפי חשודים בעבירות על חוק הכניסה לישראל”, אבל הפעם תחרוג ממנה, בגלל התנגדותה לציד המכשפותהנערך נגד נוה, וציד המכשפותנשאר ציד מכשפות, למרות שהמכשפהכבר איבדה את חזקת החפות“.

נשאלת השאלה אם גם לגבי חשודים בעבירות אחרות יש לה עמדה מסורתית“, ואם החריגות שלה מעמדות מסורתיותחלת גם על קרבנות אחרים של ציד מכשפות“, או רק לגבי בעליברית פוליטיים.

אכן, זו שאלה, אבל סביר מאוד להניח כי גם איילת הכושלת לא יודעת, כי הוא לא חושבת כל כך רחוק.

תנו רבנן: איזהו חכם – הרואה את הנולד, ועל כך נוסף, בדורותינו אלה, הפתגם טיפש קופץ בראש.

מה שהיה להוכיח.

ובחזרה לטראמפ

מאיפה לקחה השרה איילת את הביטוי ציד מכשפות“?

ממנהיג העולם החופשי“, “ווינסטון צ’רצ’יל של המאה ה-21”, איך לא.

דונאלד טראמפ מסובך בחקירות, שהמרכזית אשר בהן היא המעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות אשר הביאו את טראמפ אל הבית הלבן, כולל השאלה עד כמה מטה הבחירות של טראמפ, וטראמפ עצמו, היו מתוזמרים עם הרוסים.

לטראמפ זה מפריע – איך לא – והוא מפמפם כל הזמן witch hunt, witch hunt, witch hunt, witch hunt, למרות שהחקירה כבר הניבה כתבי אישום, הודאות באשמה ועיסקות טיעון עם מקורבים מאוד לדונאלד טראמפ, ועניבתהחנק מתהדקת יותר ויותר סביב צווארו.

אז איזו סיבה יש לאיילת שלא לאמץ את המודלהזה?

___________

לפרקים הקודמים:

איילת הכושלת (א): עד אנה יכולה הטיפשות להגיע?

איילת הכושלת (ב): למה להרוג רעיון טוב עם נימוקים כושלים, מטופשים – ושקריים?

איילת הכושלת (ג): ראו מי שמדברת על אתיקה!

איילת הכושלת (ד): נתנה לאפרים (אפי) נוה לזיין אותה בתחת, והוא זרק אותה כמו קונדום משומש

איילת הכושלת (ה): האם איילת שקד התכוונה או לא התכוונה לומר שהיא תסגור את פייסבוק וטוויטר?

איילת הכושלת (ו): שקד מאיימת על השופטים

______________

וראו עוד:

למתמוגגי דונאלד טראמפ: זכרו את אופורית ששת הימים!

איילת שקד, אנטומיה של כישלון ושל שחיתות

איילת שקד, אנטומיה של כישלון ושל שחיתות (ב): אוטיזם ושחיתות בלשכת השרה

איילת שקד, אנטומיה של כישלון ושל שחיתות (ג): כמה כסף זרם ממערכת ההוצאה לפועל לכיסה הפרטי?

איילת שקד, אנטומיה של כישלון ושל שחיתות (ד): איך היא לא מתביישת לשקר?

איילת שקד, אנטומיה של כשלון ושל שחיתות (ה): שופכת את התינוק המלוכלך יחד עם מי האמבטיה

איילת שקד, אנטומיה של כשלון ושל שחיתות (ו): מטומטמת, עיוורת, לא רואה ממטר

איילת שקד, אנטומיה של כשלון ושל שחיתות (ז): נכשלת בכל מה שנגעת בו – לכי הבייתה!

_____________

למשתמשי פייסבוק, טוויטר ושאר הרשתות החברתיות – נא לשתף!

נא להגיב באמצעות הקישור הוספת תגובה” (למטה מכאן)

אל תאמרו מבחן בוזגלו אמרו מבחן אלישבע*לסגור את לשכת עורכי הדין*לדף הפייסבוק של עוד שמחה ניר*לדף הפייסבוק של האתר של קימקא

ניהול האתר